top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverCynnie

Als een Engel was ze in mijn droom

Vandaag de geboorte dag van mijn lieve moeder. Zij is alweer 4 jaar niet meer bij ons. Toch altijd weer eventjes gevoelig. Daarom leek het me mooi om dit verhaal vandaag nogmaals te delen.

December 2016 Vannacht over mijn moeder gedroomd. Ik zie dit als een mooi kerst kadootje van boven. Het was zo echt! Ik moet er de hele dag aan terug denken. Ik woonde in haar huis en ze kwam langs in een zilver kleurige jas. Ik zag haar vanaf boven de tuin in komen lopen en ik rende naar beneden en vloog haar in haar armen en riep: 'MAM!' We hebben elkaar stevig omhelst en voelde zo zacht en zo fijn, zelfs haar geurtje rook ik!!! Ze rook altijd zo lekker.. combinatie van zeep, parfum, bodylotion en make-up. Gewoon lekker.. Dewie zegt soms:.. 'mama je kussen ruikt naar oma' en ben ik dan trots op. Langzaam werd ik wakker.. van m'n eigen snikken en een raar gevoel op m'n benen.. M'n andere kerstengel Boy die bij me in bed kroop... Love you Mam!


21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page