top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverCynnie

Een dag anders dan anders

Wat een rare dag vandaag.. Ik ben al tijdje heel erg moe, maar vanmorgen zooo moe dat ik mijn wekker niet heb gehoord!! Ik schrok wakker van Robert die naast me in het donker bezig was mijn wekker uit te krijgen. Nog half slaapdronken wilde ik er uit springen en me klaarmaken om naar mijn werk te gaan. "Blijf maar lekker liggen, ik zorg wel voor Boy", zegt hij. Nog steeds verdoofd vraag ik.."Huh.. moet ik niet werken dan"?! "Nee, het is woensdag" OH! IK BEN VRIJ! OH! LEKKER! Met een plof laat ik me terug vallen in de kussens en gelijk kom ik weer omhoog.. "Maar ik moet naar school! Tutor lezen!" "Nee, ook dat niet ivm de citos" zegt hij. Weer laat ik me achterovervallen. Langzaam ontspan ik weer en denk nog heel even.. 'mis zitten er wel moeders te wachten om koffie te drinken of misschien....' en terwijl ik verder probeer te denken en er eigenlijk toch uit wil gaan om naar school te gaan, val ik al weer in slaap.. Een hele diepe slaap. Ik heb niks meer gehoord en werd pas 10:30 wakker!!!

Ik voelde me goed en zo relaxed! Heerlijk op gemak onder de douche, bakkie koffie, ontbijtje.. ehh eigenlijk een vervroegde lunch. Zelfs de boodschappen werden gehaald en Boy uit school gehaald. Een hele dag niet op school moet ik ff aan wennen en wil ik eigenlijk niet aan wennen! Vind het veel te fijn op school! maar nu was het even niet anders.

Terwijl ik Boy weg wilde gaan brengen naar een vriendje, bedacht ik me dat ik zelf dan wel ff kon gaan wandelen! Snel grits ik mijn wandelschoenen uit de kast en schiet in mijn wandeljas. Heel charmant in mijn bloemetjes jurk over mijn spijkerbroek die ik net ff snel aantrok en onder mijn jas uit steekt en dan nog mijn mooie lompe wandelschuitjes aan. Maar het maakt me niet uit.. als ze het niet kunnen zien kijken ze maar niet!

Ik zet Boy af bij zijn vriendje en rij richting de grienden. Het is droog met een harde wind, maar het is niet echt koud. Heb lekker rond gehuppeld en alle hoekjes en slootjes weer bekeken. De storm van vorige week heeft zichtbare schade achter gelaten, maar het blijft mooi. Al met al was ik weer een tijd onderweg en nu ik het vastzuigen van mijn schoenen in de modder wel weer genoeg vond, besloot ik weer naar huis te gaan.

Eenmaal thuis snel het eten maken, Boy ophalen bij vriendje, eten en naar de voetbaltraining! Was weer een race tegen de klok..pfff en eenmaal thuis opruimen, Boy in bad, kleding klaar leggen enz enz.. Nu onderkoeld al weer op bed, (wat was de wind hard en koud bij de voetbal!) en gewoon weer zo moe.. en ik wilde nog wat voor mijn werk doen.. dat moet morgen dan maar weer.. Mijn voornemen van dit jaar was 'onthaasten' Het begon goed vandaag met uitslapen, maar moest de tijd smiddags weer dubbel en dwars inhalen helaas. Maar... ik heb toch weer ff lekker gewandeld!


14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page