top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverCynnie

Hutje op de hei

Ligt t aan mij of....Ik kan me vinger er niet op leggen.....waarom vind de mens een huisje huren zo leuk? !?! Heb het altijd wel naar me zin hoor, als mijn kids dat ook hebben! Die zijn dan door het dolle heen, maar snappen doe ik het nog steeds niet....waarom zoveel werk voor die paar dagen in een huisje dat best aan kleine kant is, in een bed moet stappen en me bedenken hoeveel mensen hier eerder op lagen en wat ze daar niet of juist wel deden! Brrrr, het serviesgoed afwassen voor gebruik daar ik wel eens gezien heb dat iemand zijn kunstgebit te weken zette in een glas water, Boy had de bank onder 'gekotst' en wie weet wat er nog meer in die bekleding verstopt zit.... om maar wat te noemen ..volgende dag word het me altijd iets duidelijker, met het oog op het heerlijke zwembad en lekker wandelen, maar in het begin is het niet mijn ding, moet altijd ff inkomen

0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page