top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverCynnie

Loop niet zo te sloffen

Te erg dit! Werkelijk meegemaakt!

Terwijl ik mijn fiets in het fietsenrek zet en het schoolplein op loop denk ik.. "Ehh.. wat klopt hier niet"?! Ik merk dat er iets vreemds is, gewoon een gevoel.. Het voelt anders.. maar wat..? Onzeker loop ik door tot... 'OH MY GOSH'!!! ..... Ik sta op mijn #sloffen midden op het schoolplein!! Het bloed stijgt naar mijn hoofd en in paniek weet ik niet zo snel wat ik moet doen! Ik loop voor gek! Als niemand het maar ziet! Je weet hoe vrouwen kunnen zijn.. en zeker op een schoolplein.. de radar gaat aan en je word van kop tot teen bekeken! Zo onopvallend mogelijk 'slof' ik terug naar mijn fiets en sluip als een dief heel voorzichtig maar zo snel mogelijk het schoolplein af!

Boy de opdracht gegeven om tegen de meester te zeggen dat ik iets later kom om te helpen. Als een speer fiets ik terug naar huis, waar ik mijn comfortabele sloffen inruil voor mijn ballerina's. Je gaat je wel heel erg thuis voelen als je op je sloffen op school rond loopt!! Achteraf was het niemand opgevallen en hebben we er om gelachen, maar op het moment voelt het bizar stom!


16 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page