top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverCynnie

Pieter Post.


De post is de post niet meer. Kerstkaarten die een week na kerst pas aankomen of zelfs nog later is niet meer opvallend. Maar dat is maar een kerstkaart.. wat nu als het iets #veeeeeeelbelangrijkers is!?! Een leuk rood gebreid #jurkje bijvoorbeeld! Besteld via fb bij dresslily, zo schattig Helaas was dit al ruim voor de kerst en volg ik het pakketje nu al lange tijd met aandacht en smart. Vanuit #China kwam het in #Rusland terecht, toen in #Kazachstan en nu weer in #Polen Het gaat niet vlot, maar laaaangzaaaammmm komt het dichter bij! Misschien dat het voor de #lente nog aankomt en anders hoop ik dat jullie #begrip tonen waarom ik dan in een veel te warm gebreid jurkje rond loop.

Laat me dan asjeblief ff blij zijn met mijn nieuwe #aankoop


1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page